Geoblog.pl    bartmasz    Podróże    Ameryka Środkowa 2009    Raj na ziemi!

Raj na ziemi!

Panama
Panama, Bocas del Drago

Z rana, po nieudanych negocjacjach majacych zlagodzic nasze cierpienia prznieslismy sie do pobliskiego hotelu. Tym razem klima byla bez dodatkowych oplat, a i napuszczanie wody, chociaz tuz za naszym oknem, odbywalo sie w bardziej cywilizowany sposob.

Wiele osob rekomendowalo nam plaze w Bocas del Drago, wiec postanowilismy tam sie udac na zasluzony odpoczynek. Ale zeby tam sie dostac (15km) trzeba wziac autobus, ktory jedzie... 1,5h. Jadac 10 km/h mozna osiwiec. Anemiczy kierowca i droga skladajaca sie z dziur, ktore skadaly sie z dziur, ktore... Najbardziej komiczy (?) byl moment, kiedy dojechalismy do kolein w gliniastej drodze. Kierowca wyslal swojego pomocnika z lopata. Ten jednym ruchem przerzucil max 1kg i wrzasnal, ze gotowe. To wystarczylo, zeby ukoic skolatane nerwy kierowcy i moglismy znowu ruszyc z kopyta.

Plaza wynagrodzila nam wszystko. Po naradzie ustalilismy, ze jest to najpiekniejsze miejsce jakie widzielismy. Gorace slonce, blekitne i bezchmurne niebo, soczysta zielen palm kokosowych, prawie bialy drobniutki piasek, a do tego cieple lazurowe wody Morza Karaibskiego. Tak musi wygladac raj, kokosowy raj!

Jest takie powiedzenie: "dobre zlego poczatki" ;-) Podroz powrotna zostawila, szczegolnie u Bartka, niezatarte wspomnienia. Okazalo sie, ze sepiac na bilet w obie strony stalismy sie pasazerami drugiej kategorii. Jak juz nas wpuszczono do autobusu, to zostaly nam tylko miejsca stojace. Kabina ma okolo 170cm wysokosci. O ile Ilona poprawiala sobie swobodnie fryzure, o tyle Bartek przez 1,5h przyjal postawe Quasimodo.

Proporcje tego wpisu moga byc mylace, wiec uroczyscie stwierdzamy, ze naprawde warto tu przyjechac, nawet jak sie ma wiecej niz 170cm wzrostu!

! Komentarze moga dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy
BudzySzpieg
BudzySzpieg - 2009-03-24 11:21
Normalnie Piraci z Karaibów a u nas śnieg deszcz i plucha.

MS
MS - 2009-03-27 08:52
No faktycznie nie tylko Adam i Ewa mieli szczęście być w raju. Wy jak widać na załączonych zdjęciach też macie takie szczęście. Tylko czm tam Ilona może skusić Bartka?

Mariusz
Mariusz - 2009-03-30 19:41
Naprawdę wygląda tam bajecznie. Tylko możemy Wam pozazdrościć odwagi i pomysłu takiej wycieczki. Pozdrawiamy

Gniewko
Gniewko - 2009-04-01 19:21
Nieźle, faktycznie jak bym gdzieś tam w tle Jacka Sparrowa widział =P O ile wcześniej były ładne górki, to jak zobaczyłem te foty to zacząłem Wam zazdrościć! =D