Geoblog.pl    bartmasz    Podróże    Ameryka Środkowa 2009    Polowanie na malpy (z aparatem of course)

Polowanie na malpy (z aparatem of course)

Kostaryka
Kostaryka, Manuel Antonio

Zerwalismy sie wczesnym rankiem, zeby wejsc do rezerwatu zaraz po otwarciu {podobno rano mozna najlatwiej dostrzec ptaki i zwierzeta}. W srodku, jedyne co naprawde nam sie podobalo to przesliczna plaza otoczona dzungla oraz malpy skaczace nad naszymi glowami. Reszta nie zrobila juz na nas takiego wrazenia, no ale coz, spalismy juz w dzungli...!

Podsumowujac nasza wizyte w Manuel Antonio...bylo przyjemnie, ale nie wyrywalibysmy sobie wlosow z glowy, gdybysmy tam wogle nie zawitali. To pierwsze miejce podczas naszej podrozy, ktore nas nie zachwycilo wiec jesli ktos ma malo czasu na zwiedzanie Kostaryki jest mnostwo innych miejsc wartych zobaczenia i nie koniecznie jest to Manuel Antonio.

! Komentarze moga dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy
spineless
spineless - 2009-03-31 08:47
1.Surikatki(tak to sie chyba nazywa) ... ogladalem program na NationalGeo o ich gangach.
2.Słoneczny Patrol cz. II
3. Podobny samolot dostalismy od Amerykanów. Też 40 letni. U nas był witany przez ministrów z fanfarami. 0 wstydu :)
4. Fajny zachód słońca

Gniewko
Gniewko - 2009-04-01 19:36
W "Epidemii" surykatka była nosicielem zmutowanego wirusa ebola, więc uważajcie =D

Super miejsca odwiedzacie, klimat jest, a piwo?

MM&MS
MM&MS  - 2009-04-03 22:49
Widzimy, że nie tylko zwiedzacie i odpoczywacie w malowniczych zakątkach, ale też uprawiacie sport. Tak trzymać

Ilona i Bartek - 2009-04-05 00:07
Piwo jest, a konkretnie to dwa rodzaje. Oba raczej wodniste. Zamiast tego wybieramy soki ze swiezo wycisnkanych owocow :-)